Too Many Tuna Sandwiches
S1, E6: Someone in Iron Lake has discovered Jim Lindsay's secret identity, sending Dexter on the prowl to find out who it was. This pursuit leads him to realize that he might not be the only serial killer in town. Meanwhile Harrison spirals out of control during a wrestling match and Angela makes a dark discovery of her own.