Tool-Thousand-One: A Space Odyssey
S7, E24: Tool Time is revisited by Astronauts Ken Bowersox and Steve Hawley, who announce that a Binford tool will be used on their next shuttle mission. Will Tim or Al win the competition to be the one to use the tool in space? Back on Earth, Mark tries to impress a girl by making a dramatic change to his appearance.