S1, E2: The Glee Club performs in front of the school for the first time and surprises everyone in the audience. When Rachel realizes her feelings for Finn, Quinn goes to great lengths to keep her man. Meanwhile, Mr. Schuester’s wife reveals some surprising news, leaving Will to figure out a new way to make ends meet. Musical performances include "Gold Digger", "Take a Bow", "Push It", "Le Freak" and "I Say a Little Prayer".