Chopped After Hours Trash Fish, Breakfast, Spicy
S1, E4: Chopped judges are ready for anything: Marc Murphy's "chef cam" shows a new angle; breakfast unites the boys until Ted Allen throws ingredients at Scott Conant; and Maneet Chauhan's title of Maestro of Spice is put on the line.