Treehouse of Horror II
S3, E7: In the second annual terror-themed trilogy, a monkey’s paw that grants wishes leads humanity to fall prey to sadistic space aliens. Also, Bart assumes incredible powers for mischief, turning Homer into a giant Jack-in-the-Box; and Mr. Burns puts Homer’s brain into a robot’s body — only to discover the robot is now as lazy as Homer was.