Trevor Wallace: Pterodactyl Trevor Wallace: Pterodactyl
S1, E1: You know Trevor Wallace from the relatable characters he’s unleashed across the internet that amassed billions of views. In his first stand-up comedy special, he introduces you to the real-life characters he’s come face-to-face with as he navigates male birth control, smoking oregano, his unique bird and the bees talk, the red flags of dating and the worst thing you could ever order on a date.