Troublemaker
S2, E17: Despite Miss Beadle's continued kindness and effective teaching, the school board calls an emergency meeting as her deteriorating classroom management hits an all-time low. It is agreed that a male teacher will be hired in her place, but the mean-spirited Mr. Applewood immediately clashes with Laura, blaming her unfairly for several incidents in the classroom.