True Believer
S2, E11: The return of Preacher James brings an ominous new energy to the town, especially for Bellamy who seems to have a strange and unnerving connection to him. Now a detainee at the government facility, Margaret keeps to herself but her reputation precedes her and the other returned definitely take notice. Then the unthinkable happens to Henry which shakes everybody's faith to their core.