Trust Issues
S2, E10: Dylan and Lizzie investigate deaths of three family members who were also business partners in a craft brewery. Also, Andy's legal expertise is needed when he and Dylan confront an issue in their adoption process, and Lizzie learns some hard truths about Julian's past.