Try, Try Again
S1, E5: A massage mishap breaks the ice with a sexy, eligible client, leaving Riley (Jennifer Love Hewitt) to wonder if she's ready to start dating. Meanwhile, Linette's (Cybill Shepherd) relationship with Garrett (Brian Kerwin) seems headed for the long haul until damaging secrets from Garrett's past force Riley to intervene.