Türkiye: A Breathtaking Surprise
S1, E4: Alex Outhwaite ventures back to Türkiye on a quest for culture and discovery, relying on locals to unearth opportunities for exploration. From a scenic hot air balloon ride in Cappadocia to a freeing gulet boat voyage in Bodrum, follow Alex's journey as she finds fulfillment and surprise around every magnificent turn.