Türkiye: The Spirit of Kısmet
S1, E3: Follow Alex Outhwaite as she takes viewers into the heart of Türkiye's cultural and culinary scenes, exploring one of the most diverse destinations on earth. Alex spends time with locals and fellow travellers on her journey, beginning in İstanbul's Beyoğlu neighborhood and ending in Izmir at the tranquil, turquoise waters of Siğacik.