Türkiye: Warm Regards from Antalya
S1, E4: In the sun-kissed embrace of Antalya, wanderers Alex and Tabitha embark on an unforgettable journey. Turquoise waters beckon as they explore ancient streets, uncover scuba secrets, and lose themselves in the magic of it all. A symphony of stunning nature and ancient history unfolds-a tale that invites you to feel the warmth of Türkiye's embrace in every sunbeam.