Turnin' Texan
S1, E2: Dr. Ross's check-up with a large pet upon his return proves to be more than he can handle; Dr. Lavigne performs an emergency C-section on Frenchie; Dr. Blue plans a night on the town to get Dr. Ross out of his funk.