Twilight
S1, E2: Andy and Mika arrive at the lab in Luzrah to begin analyzing the oil samples. As the unrest grows in Europe, Elena decides it's best for her and Sam to go home to London, but with travel severely limited due to the emerging energy crisis, they find that journey increasingly difficult. Meanwhile, Andy’s daughter livestreams the effects of the energy crisis as they unfold around her in London.