Two Truths and a Lie
S5, E6: As the officers of 15 Division try to hunt down the killer of Brian Gowdy – Andy and Sam go on the road to interview a list of inmates at Millburn Penitentiary. All are known associates of the prime suspect; and one person on that list happens to be none other than Jay Swarek, Sam’s elusive father.