Boise Boys Ugly Duckling Craftsman Reno
S1, E3: Luke and Clint snag a Craftsman home in the historic North End of Boise, despite its high cost of renovations; they install a brand-new front porch with cedar-shake siding and revamp the attic space to make a functional new floor.