PLANET SHARK Ultimate Predator
S1, E1: Stalk the seas with sharks as they hunt using heightened senses and killer instincts. Watch a whitetip reef shark put its electrical sensors to work finding its prey’s heartbeat, and the pelagic thresher shark stun its quarry with its whiplike tail.