Ultraman Ultra Operation No. 1
S1, E1: During a chase with the fugitive monster Bemulara, a tragic accident befalls Science Patrol member Hayata; Ultraman merges with him to save his life; thus, unbeknownst to anyone, Hayata and Ultraman become one and the same.