S1, E1: Major Kusanagi and Section 9 are called in to resolve a hostage crisis at a Geisha house staffed by android geisha. After the crisis is averted Aramaki is approached by a friend of his in the military who reveals that one of the hostages in the Geisha house was under investigation after requesting a report detailing military actions to be taken in the event of various states of emergency. Given the sensitive nature of the case, Section 9 is therefore asked to pick up the investigation where the original team left off.