S1, E1: Tony Bennett and Codfish turn a hefty profit on vintage auto parts and soda signs; Roland Raubeson and his son Mitchell tackle a bridge-building project; Clint Rohdin and his future son-in-law trade hard labor for a demolition derby junker.