S1, E1: For more than 2 centuries, a ranch in Utah has been associated with strange and disturbing occurrences that defy physical reality. Now, a team of dedicated scientists, researchers and experts are determined to solve the mystery and reveal The Secrets of Skinwalker Ranch.