S1, E1: With debtors at his heels, Albert Hill, son of imprisoned crime legend Vic Hill, teams up with mate Charlie Cavendish to square his bills. After the pair scrapes together a sizable sum, they wager it all on boxer Billy Ayres. But a local mobster has his own man in the ring and designs on the match.