S1, E2: Area 47, an extreme waterpark playground at the base of the Austrian Alps. Then a crazed ride operator tortures sliders on a 40mph near-vertical drop on The Bomb Bay in Orlando. And, in Phoenix, two ASU coeds ride the Constrictor.