S1, E1: Famed culinary consultant Henry Ross is a charming food industry insider in San Francisco. When suspicious sabotage ends in a shocking murder at his friend’s five-star restaurant, Henry is put on the case with strong-willed police detective and single mom, Maggie Price. Despite Maggie’s protests, they must work together to decipher the clues and investigate all of San Francisco’s top culinary pros.