S1, E1: The improbable egg-carton hills of Southern China seem to float in a sea of glistening rice paddies. As this extraordinary natural history documentary reveals, this is a landscape full of surprises. Next to peasants ploughing with buffaloes are rivers concealing dwarf alligators and giant salamanders. Trained cormorants catch fish for their masters, while monkeys hide away in caves.