S1, E1: Brave shocking extremes to meet amazing felines. Hunt with a super-pride of Tanzanian lions, then spy on the tiny rusty-spotted cat of Sri Lanka. Track a lynx through Canada’s Far North, then follow a leopard and her cub in drought-stricken Africa.