S1, E1: Dylan receives his Chlamydia diagnosis and has to contact all the girls he has ever slept with to inform them. He casts his mind back three years ago to Abigail, the first girl on his alphabetical list of exes, who he met at a wedding. A flashback reveals a defining moment he'd previously tried to forget.