S1, E1: On October 19, 2021, Phi Gamma Delta pledge Danny Santulli was hazed into drinking excessive quantities of vodka and beer on what was supposed to be a celebratory evening in the fraternity. Poisoned and neglected, Danny approached the precipice of death.