S1, E1: In the 11th century BC during the era of Yin, an evil Sennyo, Dakki, has turned the emperor into her puppet. To end the chaos in the human world, one of the Sennto on Konron Mountain summons a Doshi called Taikobo and charges him with the "Hoshin List."