S1, E1: Auction house Parke-Mason sells the Davenport (Cary Elwes) collection, launching the career of new account executive Graham Connor (Christian Cooke). Real estate mogul Sam Brukner's (Dennis Quaid) collection sparks fierce competition between Parke-Mason and rival auction house DeGraaf’s. Hassan (Patrick Sabongui), a smuggler from Graham’s days in Iraq, makes trouble.