Uncharted Waters
S4, E8: As Mary's upcoming wedding looms, a terrible tragedy pushes Mary and Darnley apart, forcing Mary to enlist in Catherine's help. Elizabeth encounters a traitor to Spain, who petitions her to support an expedition to the New World.