The Neighbors Uncle Benjamin
S2, E19: Debbie's estranged mother (Rhea Perlman) invites the Weavers to her timeshare in San Diego so they can meet her newly adopted 10-year-old son; Marty tries to help Abby overcome her fear of the ocean.