Unmasked
S2, E9: "Ryan, Max and Weston discover information that leads them closer to uncovering the mole within the FBI – which results in complications of its own. Meanwhile, Joe and Micah (guest star Jake Weber) execute a plan that threatens the Korban cult in order to announce a message to Ryan and the world."