Unprecedented Fatherhood
S2, E1: Unprecedented Fatherhood. As the 2032 election nears, Dwayne reflects on being a father. In 1984, little Dewey vies for his father's attention. In 1987, teen Dwayne arrives in Nashville. In 1996, Dwayne struggles in the CFL.