Trial & Error Unusual Suspect
S1, E11: After the prosecution presents its case for 28 grueling days, Josh's (Nicholas D'Agosto) defense suffers a major setback when Summer turns into a suspect. When Larry (John Lithgow) forbids Josh from putting Summer on the stand, Josh must decide how much he's willing to sacrifice to get Larry his freedom. Sherri Shepherd, Steven Boyer, Jayma Mays and Krysta Rodriguez also star.