Community Urban Matrimony and the Sandwich Arts
S3, E11: When Shirley’s (Yvette Nicole Brown) remarriage to Andre (guest star Malcolm-Jamal Warner) threatens to put her dreams of starting a business with Pierce (Chevy Chase) on hold, Britta (Gillian Jacobs) takes over and discovers, much to her chagrin, that she is a gifted wedding planner. Meanwhile, Troy (Donald Glover) and Abed (Danny Pudi) purge themselves of weirdness so they can behave normally on Shirley’s big day.