Us Two and Someone New
S1, E4: Jessica hits rock bottom with her sister, Christina. Anna and Lucy get some bad news. Ron finds Patrix a date. Brittany and Briana learn the gender of Briana's baby. While moving back in with her mom, Baylee is welcomed with an unexpected surprise.