The Disappearance of Crystal Rogers Vanishing Point
S1, E1: Crystal Rogers, mother of five, vanishes, leaving her car abandoned in Bardstown, Ky.; a year later her father is shot dead while searching for her; there are multiple cases in a small town shrouded in secrets, and haunted by unsolved killings.