S8, E6: Divulging the secrets of Vegas cuisine; the double ribeye at SW Steakhouse; the langoustine at L'Atelier Joel Robechon; drunken noodles from Wazuzu; the Gambler's Special surf and turf at Mr. Lucky's 24/7.