Nuit blanche Venom
S1, E5: Past: Hurt by her mother's betrayal, Louise leaves the house in the middle of the storm of the century. She somehow ends up at Hotel Flanagan, where she meets the charming Aidrian. Present: Lucas is more and more convinced that his mother had doubts about Aidrian's methods...