Voodoo Vendetta
S1, E2: Adam, Jen and Paul receive a tweet from Summer Morgan who fears her deceased grandmother is haunting her and because Summer's late grandmother lived in New Orleans and believed in voodoo, the trio investigates to see if voodoo is behind the haunting.