Walking Back the Cat
S5, E4: Brenda and her squad are temporarily deputized into the FBI when a missing persons case turns into a full-blown murder investigation involving drug trafficking at gay dance parties. The case gives Brenda and Fritz the chance to work together again, but Brenda's investigative tactics don't exactly fit FBI protocol.