Wanted Man
S3, E5: Walt teams up with Lucian Connally (recurring guest star PETER WELLER) to narrow the field of suspects in the aftermath of his wife’s murder. And while the team tries to track down a witness who could help Henry’s case, Branch’s behavior causes trouble.