Wild Argentina Water Kingdoms
S1, E3: Argentina's northern territory contains one of the largest reserves in the country. Ibera is a vast expanse of swamps, marshes and lagoons, with a biodiversity count to rival the Pantanal. These lands are bursting with life, home to over 4000 animal and plant species. The rainy season in Ibera finds the wetlands in bloom... but unseen perils lurk beneath the surface, and even here, life can be a struggle for survival.