Wave of the Future
S8, E10: Mrs. Oleson decides that reopening Nellie's Restaurant and Hotel as a franchised restaurant will result in big business for the fledgling business. Does she have what it takes to meet the demands of a tough franchiser, and can she fight off unexpected competition from Charles and Nels when they open up their own restaurant?