Supergirl We Can Be Heroes
S2, E10: After Livewire seemingly breaks out of prison, Supergirl is intent on recapturing her. After training Mon-El, Supergirl takes him with her when she sees Livewire attack the NCPD but things go awry when Mon-El puts Supergirl before the citizens of National City. Meanwhile, James decides to come clean with Kara and M’Gann, has a psychic attack, and collapses into a coma.