We Have Not Long to Live
S5, E9: As Vincent (Yusuf Gatewood), Marcel (Charles Michael Davis) and Josh (Steven Krueger) work to clean up the city, an uprising of purist vampires leads the supernatural factions into a deadly showdown. Hope’s (Danielle Rose Russell) attempt to bring her family back together leaves her struggling with the consequences. Finally, Freya (Riley Voelkel) makes a life-changing decision. Joseph Morgan and Daniel Gillies also star.