Weapons of Class Destruction
S1, E18: A series of fire drills leads Veronica to the discovery that Neptune High has been receiving bomb threats. She enlists Wallace and Mac's (recurring guest star TINA MAJORINO) help to investigate classmates who could pose a serious threat to the school, including new student Ben (JONATHAN TAYLOR THOMAS - "Home Improvement," "Smallville"). Meanwhile, Keith stuns Veronica with the news of whom he's been secretly dating. Later, Duncan confronts Veronica about her ongoing investigation into his sister's death. JOEY LAUREN ADAMS ("Chasing Amy") guest stars as Ms. Stafford, a new substitute journalism teacher.