Le Bachelor Week 1: Limo Arrivals
S20, E1: Former stars of "The Bachelor" -- Sean Lowe, Chris Soules and Jason Mesnick -- offer Ben advice as he begins his search for love; Ben meets the women, including identical twins, a war veteran, a chicken enthusiast, a news anchor and a cowgirl.